Saturday, April 24, 2010

Ohh...tasik kenyir...

assalammualaikum....

penatnya aku ari ni...seharian kat tasik kenyir...semuanya sebab pertandingan raja serama...ayam serama...walaupun penat tapi best giler dok kat sana..macam2 gelagat org aku tgk...kelakar sgt...pertama kali aku gi kat pertandingan ayam serama tu...minggu depan ada lagi kali ni buat kat sutra beach resort...wah seronok tu...hadiah pun lumayan...hari ni bapa mertua ku kurang bertuah tak dapat apa2 hadiah...huhuhu...tapi yg pasti semua happy walaupun kepenatan dan kepanasan...acara paling best adalah best of the best...memang ler best...lawan juara antara juara...part tu jer la yang aku paling nak tengok...dengan satu lagi cabutan bertuah dan hadiah pemenang....tv3 pun ada datang gak buat liputan...tengok la nanti minggu depan ke ada la keluar kat majalah 3 nanti...glamor pak mertua ku coz di temuramah org tv...ye la naib presiden ayam serama malaysia la katakan...cuma skrg pak mertua aku da kurang aktif coz da tua tak larat sgt...dok tgk jer la jadi penonton...nak jadi pengadil pun dia da tak nak....aku dengan hubby aku lak kepenatan menjaga buah hati kitorg yg sorang tu...huhuhu tak reti dok diam asyik ajak jalan jer...aku rasa kalau ari2 mcm ni blh kurus kitorg...hehe...ok la aku da ngantuk da esok kita bertemu lagi yer...wasalam...

No comments: