Sunday, May 22, 2011

Lamanya tak berblog....

assalammualaikum...lamanya tak tulis blog...tak tau la napa malas sangat aku nak tulis blog...baru2 ni aku baru jer gi ke gambang waterpark family day ofis hubby...seronok gak la...cabutan bertuah malam dinner tu dapat la set cadar dan toto beg...esoknya aktiviti kat tmpt mandi...aku dgn hubby excited sgt main tapi tu la yg tak bestnya anak aku la tak sporting langsung...asyik nak ajak balik jer...rasanya aku dok dlm tu ada la lebih kurang 4 jam jer...tu pun da abis pujuk da....hubby jer la yg dapat main macam2...nak try aku takut nak naik  sorang2....kat sini aku sertakan gambar2 masa hari keluarga tu....jom la tgk....





























2 comments:

shaza said...

fara, best tak bukit gambang resort ni..ade kawan kita cakap best tapi ade yang kate tak best..

mataku pedas said...

shaza best gak la..try la gi...fara da 2 kali gi da...1st dulu gi dgn family abg fara..